Software
Preliot is gespecialiseerd in software voor het internet. Preliot staat voor je klaar als je op zoek bent naar een softwarepartner voor jouw mediabureau. Of misschien heb je een gat in de markt gevonden en zoek je een betrouwbare programmeur?
Vind jij onderhoud en veiligheid ook zo belangrijk? Met een service abonnement van Preliot zorg je voor continuïteit en minder stress!
Softwarepartner voor jouw mediabureau
Als mediabureau of reclamebureau moet je van vele markten thuis zijn. Je moet zowel creatief als strategisch zijn. Ook de content en sociale media verzorgen en laten we niet de zoekoptimalisatie vergeten! De klant is veeleisend en het is niet haalbaar om elke discipline in huis te hebben.
Preliot staat als externe ontwikkelaar klaar om maatwerk Laravel webapplicaties of WordPress plugins te ontwikkelen. Je stelt de eindklant niet teleur en biedt onder je eigen merk meer expertise aan. En dat op flexibele basis, zonder de druk van extra werknemers.
Heb je een softwarepartner nodig? Neem contact op en vertel waarmee we je van dienst kunnen zijn.
Gat in de markt
Jij hebt een nieuwe internetdienst bedacht en weet dat jij hier een succes van gaat maken. Je bent een expert in je vakgebied en voelt het in je onderbuik; dit is het gouden idee! Plannen klaar, financiering rond, maar wie gaat dit ontwikkelen?
Preliot wordt hier blij van. Erg blij. Al meer dan een decennium helpen we het MKB en slimme ondernemers met het ontwikkelen van dit soort initiatieven. We kennen de uitdagingen en adviseren waar nodig. Van prototype tot oplevering; samen zorgen we ervoor dat het een succes wordt!
Ben je op zoek naar een betrouwbare software ontwikkelaar? Iemand die er ook staat als het eens niet zo makkelijk gaat? Neem de stap en start vandaag nog jouw project.
Service abonnement (SLA)
Regelmatig onderhoud houdt je software veilig en bij de tijd. Stel je eens voor wat het kost als jouw applicatie een week niet werkt? Wat vertel je de eindklant als niemand direct tijd heeft om die kritische bug op te lossen?
Een service abonnement (SLA) bespaart je deze ellende. Geen moeilijke telefoontjes met klanten of slapeloze nachten; Een SLA staat voor continuïteit en veiligheid. Eigenlijk hetzelfde wat je voor je auto doet, maar dan in de software.
Met een service abonnement (SLA) maken we afspraken over preventief onderhoud, ondersteuning, afhandeling van incidenten en rapportage. Continuïteit, optimale veiligheid en minder stress!
Ben jij ook toe aan een service abonnement? Neem contact op en informeer naar de mogelijkheden.