Magento all-in-one service abonnement

Magento all-in-one service abonnement

Preliot biedt met het Magento all-in-one service abonnement één servicepunt voor al het onderhoud aan uw Magento webwinkel.

  • Service abonnement onderhoud Magento webshop
  • Inclusief snelle en betrouwbare hosting bij de Magento-specialist Byte
  • Installatie updates, security patches Magento
  • Helpdesk voor vragen of problemen
  • Signaleren problemen en trends
  • Inzicht in alle uitgevoerde werkzaamheden
399 € 359,- per maand
Aanvraagformulier service abonnement »
(Prijs exclusief BTW)

All-in-one service abonnement

Met het all-in-one servicecontact kunt u zich volledig richten op het behalen van omzet uit uw webshop. Preliot verzorgt alle updates en security patches. Met het pakket Magento Pro van Byte bent u voorzien van geoptimaliseerde en betrouwbare hosting. Ook worden problemen tijdig gerapporteerd en trends gesignaleerd. Preliot staat klaar om u te assisteren bij vragen of problemen.

Inclusief hosting bij de Magento-specialist Byte

Een snelle webshop zorgt voor meer omzet. Preliot begrijpt dit en brengt uw webshop onder bij Byte, de beste Magento hostingprovider van Nederland. Met het pakket Magento Pro werkt u webshop stabiel en supersnel! Het pakket bestaat onder andere uit 99,9% uptime, regelmatige backups van de database en webshop en 64 MB Redis caching.

(De verhuizing van uw webshop naar Byte is inbegrepen bij dit abonnement.)

Installatie updates en security patches Magento

Uw Magento webshop bestaat uit een Magento-kern met verschillende extenties. U wenst zekerheid en wilt dat de webshop morgen, volgende week en ook volgend jaar nog goed functioneert. Daarom is het essentieel om alle updates en security patches uit te laten voeren, zodat uw webshop veilig en stabiel blijft werken.

Preliot volgt een in de praktijk bewezen stappenplan voor elke update, zodat de downtime wordt beperkt tot een minimum. Mocht er een probleem ontstaan met een extensie of template, zoekt Preliot samen met u een passende oplossing.

Helpdesk voor vragen of problemen

Preliot helpt u graag met u vragen of problemen. U wordt geholpen door een Magento expert, zodat u snel weet hoe een configureerbaar product werkt of waar u de verzendkosten voor Duitsland moet instellen.

Signaleren problemen en trends

Magento biedt inzicht in problemen via logboeken en rapporten. Preliot analyseert deze gegevens regelmatig, zodat problemen tijdig worden ontdekt. U wordt op de hoogte gesteld van de problemen en de oplossing.

Stel dat veel van uw bezoekers afhaken door een lastig betaalproces of te lange laadtijden. Preliot signaleert deze trends en stelt vervolgens een oplossing voor.

Inzicht in uitgevoerde werkzaamheden

Elke maand ontvangt u een overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden voor uw webshop. Hierin vindt u bijvoorbeeld:

  • uitgevoerde updates
  • helpdesk vragen en problemen
  • controle logboeken
  • signalering problemen en trends

Service abonnement voorwaarden

Dit abonnement is gebasseerd op de volgende voorwaarden:

  • Eén Magento webshop met één winkel en één winkelweergave
  • Magento kern is up-to-date óf u laat de update uitvoeren door Preliot
  • Wijzingen en maatwerk binnen de webshop zijn op een correcte manier doorgevoerd
  • U verstrekt Preliot alle benodigde informatie en gegevens om het werk uit te voeren
  • Waar betaald u extra voor?
    • Nieuwe functionaliteit
    • Oplossen problemen
    • Indien de Magento kern bij aanvang van dit abonnement verouderd is de eerste update

Voldoet uw webshop niet (volledig) aan deze voorwaarden? Neem contact op met Preliot voor een passende oplossing.

Abonnement, opzegtermijn en facturatie

U gaat een service abonnement aan voor een periode van 1 jaar, waarna u het abonnement maandeljks kunt opzeggen.

Het abonnementsgeld wordt automatisch geïncasseerd aan het begin van elke maand. U ontvangt één keer per jaar een factuur met een overzicht van de afschrijfdata en bedragen.

Ga naar aanvraagformulier Magento all-in-one service abonnement