Werkwijze

Goede afspraken en heldere communicatie. Zo ontwikkelt Preliot maatwerk software voor uw bedrijf.


Van idee tot maatwerk software

Heldere communicatie en duidelijke afspraken zijn van essentieel belang voor het ontwikkelen van maatwerk software. Daarom heeft Preliot regelmatig contact per telefoon of e-mail, zodat uw wensen of eisen resulteren in het gewenste product.

De oriƫntatie

Bij het eerste gesprek draait het om uw wensen en eisen. Wat wilt u bereiken met het nieuwe product? Wat zijn de mogelijkheden? Wat verwacht u van de samenwerking?

Alle vragen, wensen en eisen komen naar voren in dit gesprek. Aan het einde van het gesprek is het duidelijk wat er moet gebeuren en gaat Preliot aan de slag met een voorstel.

Prototype

Met een prototype krijgt u vroegtijdig grip op het project. Zo ervaart u hoe de software aanvoelt en eruit ziet. Een prototype is ook een goed idee als u nog niet alle wensen en eisen duidelijk heeft.

Het voorstel

In het voorstel leest u alles over de functionaliteit van de software. Schetsen maken duidelijk wat u krijgt te zien op elk scherm.

Als u tevreden bent, dan gaat Preliot over tot de offerte. Hierin wordt duidelijk wat u mag verwachten van Preliot, wanneer het project wordt opgeleverd en wat uw investering zal zijn.

Ontwikkeling van uw software

In deze fase wordt het programma gebouwd en getest. Regelmatig heeft Preliot contact met u over het project en is het mogelijk dat u en uw collega's de software alvast bekijken en bedienen.

Wilt u bepaalde wijzigingen of extra functionaliteit? Laat het snel weten, zodat we samen tot een gewenst resultaat komen.

Door onze samenwerking maken we een programma wat zich aanpast aan uw bedrijf. Doordat u en uw collega's vertrouwd raken met de software, wordt eventuele weerstand vermeden. Uw collega's zullen uitkijken naar het nieuwe programma!

Oplevering

Preliot kan de installatie en instructie aan gebruikers verzorgen. Uw bedrijf kan meteen aan de slag met de nieuwe software. Preliot inventariseert of alles naar wens is en bieden ondersteuning waar nodig.

Preliot ontzorgt

Preliot blijft beschikbaar voor ondersteuning van uw software. Als u wat wilt wijzigen of toevoegen dan helpt Preliot u graag verder. Ook in de toekomst kunt u op Preliot vertrouwen.

Wilt u zekerheid over responstijd of hersteltijd? Een storing of nieuwe bug kan vervelende gevolgen hebben voor uw bedrijf. U wilt zekerheid, daarom kiest u voor de zekerheid van een service abonnement.