Service abonnement

Een service abonnement biedt zekerheid aan de slimme ondernemer.


Service abonnement of Service Level Agreement (SLA)

Een Service Level Agreement biedt u de zekerheid van service op het gewenste niveau. Met deze bindende afspraken weet u van te voren welke service u mag verwachten. Achteraf heeft u de mogelijkheid om Preliot aan te spreken op de invulling hiervan.

Een service abonnement bevat bijvoorbeeld:

  • Duidelijke beschrijving van diensten.
  • Prestatie-eisen zoals beschikbaarheid en responstijd.
  • Hoe vaak u gebruik mag maken van de diensten.
  • Wat en wanneer er wordt gerapporteerd.

Voorbeeld van dienstverlening

Hieronder staat een voorbeeld van de dienstverlening die onder een service abonnement kan vallen:

Preliot zorgt voor ondersteuning en onderhoud van uw product, zodat uw product zonder problemen blijft functioneren. De abonnementskosten bedragen XXX euro per maand (exclusief BTW).

Het service abonnement omvat de volgende elementen:

  • Preventief onderhoud
  • Installeren en configureren updates voor uw product
  • Signaleren van:
    • trends
    • vaak voorkomende problemen
  • Overleg en rapportage
    • Gebruikersondersteuning via helpdesk (kantooruren, maandag – vrijdag)
    • Overzicht van dienstverlening
  • Hosting
    • uw product
    • Communicatie met hostingpartij
  • Wijzigingen en/of uitbreidingen
    • Op verzoek wijzigingen en/of uitbreidingen doorvoeren. Deze werkzaamheden worden gerekend als meerwerk.

Hoe kom ik aan een service abonnement?

Bedenk allereerst wat u verwacht van de service van Preliot. Nadat uw wensen en eisen in kaart zijn gebracht, komt Preliot met een voorstel voor een service abonnement. Hierbij zijn de kosten voor het service abonnement (SLA) volledig afhankelijk van het gewenste niveau van service.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@preliot.nl.